Magazinul online Epson - Politica privind retururile


Sperăm că sunteți mulțumiți de achiziția dvs. de la Epson. În cazul în care vă răzgândiți, puteți returna comanda în termen de 30 de zile calendaristice de la livrare. Pentru a începe procesul de retur, vă rugăm să selectați una dintre opțiunile de mai jos.

Eligibilitatea pentru retururi:
Vă rugăm să rețineți: Retururile sunt acceptate exclusiv pentru produsele achiziționate direct din magazinul online Epson. Produsele achiziționate de la alți retaileri trebuie returnate în conformitate cu politica privind retururile a respectivilor retaileri.

Am cont

Am comandat online folosind contul meu de acces în magazinul Epson.

Înregistrarea unui retur

Am comandat fără înregistrare

Nu mi-am creat cont atunci când am comandat online.

Înregistrarea unui retur

Retururi pas cu pas


1. Găsiți-vă comanda

Dacă ați achiziționat folosind un cont online, vă puteți vizualiza comenzile în contul dvs.

În cazul în care ați achiziționat în calitate de vizitator și nu aveți un cont, puteți retrage comanda și puteți programa un retur pe pagina noastră de returui pentru comenzi fără înregistrare.


2. Selectați articolul(articolele) pe care doriți să îl(le) returnați

Puteți alege să returnați întreaga comandă sau doar anumite articole.


3. Verificați-vă e-mailul pentru confirmare

După ce solicitați un retur, vă vom trimite un e-mail de confirmare cu o etichetă de retur UPS sub forma unui atașament PDF.


4. Imprimați eticheta și pregătiți coletul

Vă rugăm să imprimați eticheta de retur UPS, să includeți în colet articolele pe care doriți să le returnați și să lipiți eticheta de retur pe exteriorul pachetului.

Dacă nu aveți opțiunea de a le imprima și doriți să vă trimitem documentele prin poștă, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail pe adresa B2C_Support@epson.eu .


5. Planificați o colectare de către UPS

Vă rugăm să predați coletul la cel mai apropiat Punct de acces UPS care poate fi găsit aici: https://www.ups.com/dropoff/?loc=ro_RO

Alternativ, stabiliți o dată de preluare personală pe https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?loc=ro_RO


6. Returnați bunurile în decurs de 14 zile de la primirea documentelor de retur.

Întrebări frecvente

  • Imediat ce produsele ajung în depozit, bunurile dvs. sunt verificate și se va emite o notă de credit. Această notă de credit vă va fi trimisă prin e-mail și va fi rambursată prin metoda de plată utilizată inițial.
  • De obicei, vă puteți aștepta la rambursarea creditului în termen de o săptămână de la emiterea notei de credit.
  • Nu, compania Epson va acoperi taxa de retur.
  • Dacă doriți să returnați o garanție extinsă CoverPlus, nu puteți utiliza procesul nostru de retur în magazinul Epson. Vă rugăm să ne contactați pe adresa B2C_Support@epson.eu pentru a programa returul.
  • Nu, după 30 de zile nu putem accepta niciun retur.
  • Nu, retururile sunt acceptate exclusiv pentru produsele achiziționate direct din magazinul online Epson. Dacă ați achiziționat produsul Epson de la un alt retailer, vă rugăm să urmați politica privind retururile a respectivului retailer.