Epson LQ-50 Support
Descărcări
Descărcări
Nu există fișiere disponibile pentru sistemul de operare detectat. Selectați un sistem de operare diferit de mai sus.
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Manuale și documentație
Manuale și documentație
Manuale
Setup Guide (v1.0)
Descărcare
v.1.0
01-Dec-2010
0.60 MB
.pdf
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Alte documente
Înregistrare și opțiuni pentru garanție
Înregistrare și opțiuni pentru garanție
Înregistrați-vă produsul
Pentru a vă înregistra produsul, accesați butonul de înregistrare de mai jos.
Verificați garanția
Pentru a verifica starea garanției produsului dvs., accesați butonul „Verificati starea garanției” de mai jos și introduceți numărul de serie al produsului pe pagina de asistență.
Opțiuni de extindere a garanției (CoverPlus)
Protejați-vă produsul Epson dincolo de perioada standard de garanție cu un plan Epson CoverPlus. Pentru a afla mai multe despre opțiunile noastre de garanție extinsă, accesați butonul „Vedeți opțiunile de garanție extinsă” de mai jos.
Contactați-ne
Contactați-ne
Apelați-ne
Sunaţi-ne pentru a discuta cu unul dintre specialiştii noştri:
Technical Support: (+40)21.794.08.09
Sales Support: (+40)21. 402.50.24
Vă rugăm să rețineți că acest serviciu este disponibil de luni până joi între 09:00 - 18:00 şi vineri între 09:00 - 16:00 (cu excepția sărbătorilor legale).
Pentru a vă oferi suport tehnic, va fi necesar să oferiți numărul de serie echipei noastre la începutul apelului. Acest detaliu ne va permite să vă sprijinim rapid și eficient
Technical Support: (+40)21.794.08.09
Sales Support: (+40)21. 402.50.24
Vă rugăm să rețineți că acest serviciu este disponibil de luni până joi între 09:00 - 18:00 şi vineri între 09:00 - 16:00 (cu excepția sărbătorilor legale).
Pentru a vă oferi suport tehnic, va fi necesar să oferiți numărul de serie echipei noastre la începutul apelului. Acest detaliu ne va permite să vă sprijinim rapid și eficient
Contactați prin e-mail asistența Epson
Pentru produsele aflate în garanție, vă rugăm să ne contactați prin chat online, telefon sau e-mail. Dacă produsul dvs. este înafara garanției, va rugam sa va adresati unui centru de service.
Contactați-ne prin e-mail
Pentru produsele aflate în garanție, vă rugăm să ne contactați prin chat online, telefon sau e-mail. Dacă produsul dvs. este înafara garanției, va rugam sa va adresati unui centru de service.
Rețineți că nu putem expedia către o căsuță poștală