Firmware
Epson P-2000 Support
Descărcări
Descărcări
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Manuale și documentație
Manuale și documentație
Manuale
User's Guide
Descărcare
06-Apr-2005
0.78 MB
.pdf
Informații suplimentare:
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Înregistrare și opțiuni pentru garanție
Înregistrare și opțiuni pentru garanție
Înregistrați-vă produsul
Pentru a vă înregistra produsul, accesați butonul de înregistrare de mai jos.
Verificați garanția
Pentru a verifica starea garanției produsului dvs., accesați butonul „Verificati starea garanției” de mai jos și introduceți numărul de serie al produsului pe pagina de asistență.
Opțiuni de extindere a garanției (CoverPlus)
Protejați-vă produsul Epson dincolo de perioada standard de garanție cu un plan Epson CoverPlus. Pentru a afla mai multe despre opțiunile noastre de garanție extinsă, accesați butonul „Vedeți opțiunile de garanție extinsă” de mai jos.
Contactați-ne
Contactați-ne
Apelați-ne
Sunaţi-ne pentru a discuta cu unul dintre specialiştii noştri:
Technical Support: (+40)21.794.08.09
Sales Support: (+40)21. 402.50.24
Vă rugăm să rețineți că acest serviciu este disponibil de luni până joi între 09:00 - 18:00 şi vineri între 09:00 - 16:00 (cu excepția sărbătorilor legale).
Pentru a vă oferi suport tehnic, va fi necesar să oferiți numărul de serie echipei noastre la începutul apelului. Acest detaliu ne va permite să vă sprijinim rapid și eficient
Technical Support: (+40)21.794.08.09
Sales Support: (+40)21. 402.50.24
Vă rugăm să rețineți că acest serviciu este disponibil de luni până joi între 09:00 - 18:00 şi vineri între 09:00 - 16:00 (cu excepția sărbătorilor legale).
Pentru a vă oferi suport tehnic, va fi necesar să oferiți numărul de serie echipei noastre la începutul apelului. Acest detaliu ne va permite să vă sprijinim rapid și eficient
Contactați prin e-mail asistența Epson
Pentru produsele aflate în garanție, vă rugăm să ne contactați prin chat online, telefon sau e-mail. Dacă produsul dvs. este înafara garanției, va rugam sa va adresati unui centru de service.
Contactați-ne prin e-mail
Pentru produsele aflate în garanție, vă rugăm să ne contactați prin chat online, telefon sau e-mail. Dacă produsul dvs. este înafara garanției, va rugam sa va adresati unui centru de service.
Rețineți că nu putem expedia către o căsuță poștală