Epson WorkForce DS-70000N Support

Atenție: Este posibil ca sistemul dvs. de operare să nu fie detectat corect. Este important să selectați manual sistemul dvs. de operare de mai sus pentru a vă asigura că vizualizați conținut compatibil.
Epson WorkForce DS-70000N
Descărcări

Descărcări

Nu există fișiere disponibile pentru sistemul de operare detectat. Selectați un sistem de operare diferit de mai sus.
ÎNTREBĂRI FRECVENTE

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Manuale și documentație

Manuale și documentație

Manuale
Ghidul utilizatorului (v2.0)
v.2.0
13-Dec-2021
2.41 MB
.pdf
Network Interface Panel User Guide (v1.0)
v.1.0
04-Feb-2014
0.32 MB
.pdf
Document Capture Pro
Informații suplimentare:
The Epson document capture suite platform is a range of software solutions for capturing and routing electronic documents at the click of a button. Whether you're on the go, running a small business, or responsible for a large corporate organisation with hundreds of employees, Epson software helps to build a better business environment.
Vizualizare
Document Capture Pro Server
Informații suplimentare:
"Document Capture Pro Server" is a server application that realizes capture operations and work flow and supports the Document Management System. This system can manage scanners and jobs in a batch, and can be installed even without a client computer in your environment.
Vizualizare
User's Guide (v2.0)
v.2.0
13-Dec-2021
2.39 MB
.pdf
Informații suplimentare:
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Descărcare
Network Interface Panel User Guide (v1.0)
v.1.0
29-Jan-2014
0.31 MB
.pdf
Setup Guide (v1.0)
v.1.0
31-Jul-2012
0.99 MB
.pdf
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Descărcare
Documentaţie interactivă
User's Guide (HTML)
Înregistrare și opțiuni pentru garanție

Înregistrare și opțiuni pentru garanție

Înregistrați-vă produsul
Pentru a vă înregistra produsul, accesați butonul de înregistrare de mai jos.
Înregistrați-vă acum
Verificați garanția
Pentru a verifica starea garanției produsului dvs., accesați butonul „Verificati starea garanției” de mai jos și introduceți numărul de serie al produsului pe pagina de asistență.
Verificați starea garanției
Opțiuni de extindere a garanției (CoverPlus)
Protejați-vă produsul Epson dincolo de perioada standard de garanție cu un plan Epson CoverPlus. Pentru a afla mai multe despre opțiunile noastre de garanție extinsă, accesați butonul „Vedeți opțiunile de garanție extinsă” de mai jos.
Vedeți opțiunile de garanție extinsă
Contactați-ne

Contactați-ne

Apelați-ne
Sunaţi-ne pentru a discuta cu unul dintre specialiştii noştri:

Technical Support: (+40)21.794.08.09
Sales Support: (+40)21. 402.50.24

Vă rugăm să rețineți că acest serviciu este disponibil de luni până joi între 09:00 - 18:00 şi vineri între 09:00 - 16:00 (cu excepția sărbătorilor legale).

Pentru a vă oferi suport tehnic, va fi necesar să oferiți numărul de serie echipei noastre la începutul apelului. Acest detaliu ne va permite să vă sprijinim rapid și eficient
Contactați prin e-mail asistența Epson
Pentru produsele aflate în garanție, vă rugăm să ne contactați prin chat online, telefon sau e-mail. Dacă produsul dvs. este înafara garanției, va rugam sa va adresati unui centru de service.
Contactați-ne prin e-mail
Pentru produsele aflate în garanție, vă rugăm să ne contactați prin chat online, telefon sau e-mail. Dacă produsul dvs. este înafara garanției, va rugam sa va adresati unui centru de service.
Rețineți că nu putem expedia către o căsuță poștală